PRZYGOTOWANIE ZAMÓWIENIA DO ODBIORU
Czas przygotowania zamówienia do odbioru jest zależny od stanów magazynowych. Po złożeniu zamówienia dostaniesz w odpowiedzi na złożone zamówienie informację e-mail o orientacyjnym czasie przygotowywania zamówienia.
- W przypadku dostępności towaru na magazynie, produkt jest gotowy natychmiast
- W przypadku zamówienia standardowego i braku produktu na magazynie w Polsce, czas przygotowania zamówienia do odbiory wynosi do 30 dni roboczych
- W przypadku zamówień podlegających indywidualnej personalizacji, czas przygotowania zamówienia do odbioru wynosi do 60 dni roboczych
SPOSÓB ODBIORU / DOSTAWY
Preferujemy odbiór osobisty, jednak można też wybrać dostawę za pomocą firmy kurierskiej. Koszt takiej dostawy zostanie doliczony do produktu podczas składania zamówienia i jest zależny od wagi zamówionego produktu.
- Odbiór osobisty – brak kosztów
- Dostawa kurierem – koszt zależny od wagi
- Klientowi, będącemu konsumentem w rozumieniu art. 221 Kodeksu Cywilnego, przysługuje – na podstawie przepisów prawa – prawo do odstąpienia od umowy zawartej na odległość, bez podania przyczyny, składając stosowne oświadczenie na piśmie, w terminie 14 dni i odsyłając towar.
- Termin 14-dniowy liczy się od dnia, w którym nastąpiło dostarczenie Towaru.
- Prawo do odstąpienia od umowy przez konsumenta jest wyłączone w przypadku towarów wykraczających poza standardową ofertę sklepu, przygotowanych na specjalne zamówienie klienta i dostosowanych do jego indywidualnych potrzeb.
- W przypadku odstąpienia od umowy zawartej na odległość, umowa jest uważana za niezawartą. To, co strony świadczyły, ulega zwrotowi w stanie niezmienionym, chyba że zmiana była konieczna w granicach zwykłego zarządu. Zwrot powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni.
- Zakupiony towar należy zwrócić na adres: F.H.U.”Dragon” Jakub Stachura ul. Nowa Wieś 3c, 98-275 Brzeźnio (NIE PRZYJMUJEMY PRZESYŁEK ZA POBRANIEM)
- Zwracany przez Klienta Towar powinien zostać opakowany w odpowiedni sposób, zapewniający brak uszkodzeń przesyłki w trakcie transportu.
- Koszt opakowania i odesłania towaru ponosi Klient.
- Aby odstąpienie od umowy było skuteczne, należy wypełnić dostępny na stronie formularz lub przesłać inne podpisane oświadczenie odstąpienia od umowy.
- Formularz zawarty na stronie przesyła się drogą elektroniczną i nie ma potrzeby jego drukowania a zwracający otrzyma jego kopię na swój adres email podany w formularzu.
- Jeżeli Klient korzysta i innego formularza odstąpienia od umowy lub chce napisać takie oświadczenie ręcznie, należy pamiętać aby takie oświadczenie zawierało następujące dane:
– imię i nazwisko,
– adres do korespondencji,
– opcjonalnie adres poczty elektronicznej (adres e-mail), na który ma zostać wysłana odpowiedź na zgłoszenie zwrotu,
– kontaktowy numer telefonu,
– datę nabycia towaru,
– rodzaj zwracanego towaru,
– numer konta bankowego na który ma nastąpić zwrot środków - Środki pieniężne za zwracany produkt są zwracane w przeciągu 14 od daty otrzymania zwracanego produktu.
- www.piecekuchenne.pl jako sprzedawca odpowiada wobec Klienta będącego konsumentem w rozumieniu art. 221 Kodeksu Cywilnego, za niezgodność z Umową sprzedaży Towaru zakupionego przez tego konsumenta, w zakresie określonym Ustawą o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej.
- Reklamacje, wynikające z naruszenia praw Klienta gwarantowanych prawnie, lub na podstawie niniejszego Regulaminu, należy kierować na adres: F.H.U.”Dragon” Jakub Stachura ul. Nowa Wieś 3c, 98-275 Brzeźnio
- www.piecekuchenne.pl zobowiązuje się do rozpatrzenia każdej reklamacji w terminie do 14 dni, a gdyby to nie było możliwe, do poinformowania w tym okresie Klienta, kiedy reklamacja zostanie rozpatrzona.
- Aby dokonać reklamacji produktu, należy wypełnić zgłoszenie reklamacyjne.
- Formularz zawarty na stronie przesyła się drogą elektroniczną i nie ma potrzeby jego drukowania a wymieniający otrzyma jego kopię na swój adres email podany w formularzu. Do Reklamowanego towaru należy dołączyć kartkę z imieniem i nazwiskiem oraz dokument potwierdzający zakup.
- Jeżeli Klient korzysta i innego formularza reklamacyjnego lub chce napisać takie zgłoszenie ręcznie, należy wówczas do reklamowanego towaru dołączyć kopię takiego formularza oraz dokument potwierdzający dokonanie zakupu. Zgłoszenie reklamacyjne powinno zawierać następujące dane:
– imię i nazwisko,
– adres do korespondencji,
– opcjonalnie adres poczty elektronicznej (adres e-mail), na który ma zostać wysłana odpowiedź na zgłoszenie,
– kontaktowy numer telefonu,
– datę nabycia towaru,
– rodzaj zwracanego towaru,
– opis wady i okoliczności powstania